Nie jesteś sobą? Czas na przekąskę!

Jak to jest, że jak sobie coś postanowisz, to zawsze znajdzie się ktoś lub coś, co przeszkodzi w realizacji twojego zamierzonego celu? „Nie będę jeść śmieciowego jedzenia!” – a tu, jak na złość, wychodzisz z pracy, albo wracasz z treningu, a twój brzuch zaczyna wydobywać dźwięki, jakich nikt wcześniej nie słyszał. Co więcej, masz wrażenie, że wywróci zaraz twój żołądek do góry nogami, a każda osoba przechodząca obok usłyszy TEN dźwięk wydobywający się z twoich wnętrzności, który krzyczy o jak najszybszy ładunek energii. Wiesz, że MUSISZ coś zrobić, bo w przeciwnym razie, albo kogoś zabijesz, albo dosłownie umrzesz z głodu.

Wracasz szybko do domu z zamiarem ugotowania czegoś zdrowego i szybkiego, przecież dasz radę, jeszcze pół godziny… I tak biegniesz, trzymając się za brzuch, mając nadzieję, że to go jakoś uspokoi, ale widzisz te wszystkie możliwości. Przed oczami pojawia ci się wachlarz błyskawicznych i przepysznych rozwiązań. Czujesz zapach pobliskiego kebaba. Cieknie ci ślina na samą myśl o zanurzeniu ust w tym soczystym mięsie. Ale zaraz, zaraz! Przecież miało być zdrowo. Ale ten jeden, jedyny raz. Nic się nie stanie…

A co, jeśli właśnie w tym momencie w twojej kieszeni znajdowałaby się zdrowa, pożywna i smaczna przekąska?

Wiedząc, jak to jest (z własnego doświadczenia) przygotowaliśmy dla ciebie 3 sposoby na uniknięcie nagłego ataku głodu. Dzięki nim dotrzymasz twoich postanowień o zdrowiej diecie, a twój brzuch nie będzie zachowywać się jak opętany.

Po pierwsze – postaw na wiejski klasyk

Z czasem jest różnie, doskonale to rozumiemy. Często przygotowanie czegokolwiek przyprawia cię o zawrót głowy. Pomyślmy, co jest najlepszym i najbardziej dostępnym źródłem białka? Serek wiejski! Serek wiejski to klasyk, który nigdy nie zawodzi. Dodaj do tego ulubione owoce – banan, jabłko, borówki. Przegryź jakąś pełnoziarnistą bułką i gotowe! Pożywna przekąska przygotowana w niecałą minutę.

Głód opanowany.

Po drugie – nie bój się bomb węglowodanowych

Mamy dla Ciebie świetną wiadomość – możesz bez wyrzutów sumienia pozwolić sobie na słodycze i przygotować ich zdrową wersję w niespełna kilkanaście minut.

Czego potrzebujesz?

  • pół szklanki masła orzechowego
  • 1 szklankę płatków owsianych
  • 1/3 szklankę posiekanych żurawin
  • 2 miarki odżywki białkowej
  • wodę – jeśli konsystencja będzie zbyt zbita

Po wymieszaniu tych wszystkich smakołyków, otrzymasz zbitą masę. Uformuj z niej kulki dowolnej wielkości, a później otocz w wiórkach kokosowych, lub w otrębach. Odżywka dostarczy ci niezbędnego białka, masło orzechowe dostarczy ci tłuszczów, a żurawina dostarczy ci energii i węglowodanów. Prawda, że proste?

Po trzecie – nie jesteś sobą, zjedz kurczaka!

Żeby kurczak nam się nie przejadł, musimy podawać go w przeróżnych formach. Chicksy są najlepszym co może Cię spotkać w przypadku głodowych bólów żołądka. Naprawdę. Ich skondensowana forma, wielkość, która sprawia, że możesz je przechowywać dosłownie wszędzie, pozwala ci mieć wszystko pod kontrolą. Nie musisz obawiać się tego, że z powodu chwilowych słabości sięgniesz po coś, co postanowiłeś właśnie niedawno ograniczyć. Chicksy sprawią, że poczujesz się o wiele lepiej, a twój organizm później ci za to podziękuje!

Postaw na zdrowe, łatwe do przygotowania przekąski i przygotuj się na każdą sytuację!

zobacz inne