ROWER

sporty na codzień

A jak aktywność
Podobno sezon rowerowy nigdy się nie kończy i nie ma złej pogody na jazdę na ulubionych dwóch kółkach. Czasem po prostu trzeba się ubrać na cebulę albo zainwestować w dobry przeciwdeszczowy strój. Rower to świetna alternatywa dla miejskiej komunikacji, jest poza tym coraz więcej parkingów dla rowerów i ścieżek, nie tylko w miastach, które są dostosowane do jazdy. To idealny sposób zarówno na dotarcie do pracy, jak i na spędzenie czasu wolnego. Wystarczy wygodny strój, dobrej jakości kask i można wsiadać i ruszać w drogę.

B jak bakcyl
Jazda na rowerze świetnie wpływa na poprawę formy. Wiąże się nie tylko z większą wydajnością i wzmocnieniem mięśni, lecz także ze zgubieniem zbędnych kilogramów. Systematyczne treningi są świetną drogą do wypracowania smukłej sylwetki. I do rozprawienia się między innymi z problemem złego cholesterolu. Już godzina jazdy na rowerze, i to bez większego wysiłku, to aż 500 spalonych kalorii. Przy kierownicy można zainstalować sobie specjalny licznik, który będzie nam wskazywał nasze tętno, liczbę przejechanych kilometrów i właśnie kalorie.
C jak Chicksy
Na rowerowe trasy oprócz bidonu z izotonikiem czy wodą często zabieramy przekąski. Ich wybór jest tutaj kluczowy. Czas zrezygnować ze słodkich batonów czy słonych produktów pełnych konserwantów i będących ogromną dawką kalorii. Pyszne i aromatyczne Chicksy będą strzałem w dziesiątkę. Są bardzo soczyste, a to dzięki temu, że są poddawane procesowi wędzenia na zimno. Nie ma w nich chemii i konserwantów. Są natomiast solidną porcją białka, witamin i składników mineralnych. Kąski kurczaka są w opakowaniu, które nie zajmie wiele miejsca w twoim rowerowym ekwipunku. I na pewno z chęcią po nie sięgniesz już po kilku kilometrach w trasie.