SPACERY, WĘDRÓWKI

sporty na codzień

A jak aktywność
Sposobów na zdrowy tryb życia jest mnóstwo i każdy znajdzie coś dla siebie. Ważne, żeby robić coś w zgodzie ze sobą. Nie zawsze musi być intensywnie, by było zdrowo i efektywnie. Spacer to doskonała alternatywa dla tych, którzy nie są fanami wzmożonego wysiłku. Choć zapewne długa wędrówka, na przykład po górach, potrafi nieźle dać w kość. Najważniejsze jest to, by się ruszać, nawet jeśli nasz spacer nie ma specjalnego treningowego celu i chcemy po prostu połazić po lesie i odpocząć od zgiełku miasta.
B jak bakcyl
Połknąć bakcyla sportowego nie jest tak trudno. Kiedy przyzwyczaimy nasze ciało do spacerów, to z pewnością się o nie upomni w chwilach, gdy będzie nam ciężko ruszyć się z kanapy. Bo takie spacery mają zbawienny wpływ na nasz organizm. Nie tylko poprawiają samopoczucie i kondycję, lecz także wzmacniają mięśnie i pozwalają na zgubienie zbędnych kilogramów. Kiedy zaczynamy się regularnie ruszać, nasza sylwetka zaczyna nabierać wymarzonych kształtów, czujemy się lepiej, mamy więcej energii, więcej nam się chce. Głód endorfin jest odczuwalny przez każdego amatora zdrowego trybu życia.

C jak Chicksy
Podczas godzinnego spaceru nasz organizm spala około 200 kalorii. Po takim wysiłku warto sięgnąć po zdrową i pyszną przekąskę, która będzie świetną alternatywą dla bomb kalorycznych pod postacią słodkich batonów. Chicksy to pyszne i przede wszystkim zdrowe kąski kurczaka, soczyste i aromatyczne. Nie ma w nich chemii i konserwantów. Cechuje je niska zawartość tłuszczu oraz niewielka kaloryczność. Są natomiast solidną porcją białka, witamin i składników mineralnych. Można je z powodzeniem zabrać ze sobą na leśną czy górską wędrówkę. W plecaku zajmą niewiele miejsca, są lekkie i praktycznie zapakowane. Idealne dla wszystkich, dla których tak istotny jest zdrowy i aktywny tryb życia.